utorok 23. augusta 2016

Motýľ

K tomu, aby sme sa pozreli na svoj život je potrebná odvaha.
Ak to urobíme s láskou, humorom a nadhľadom, 
výsledkom môžu byť rast a poučenie. 
Slovom: Vývoj 😉

Príjemné čítanie praje
Ana


K tomu, aby som napísala tieto slová,
 som potrebovala riadnu dávku odvahy.

Odvahu pozrieť sa do svojho vlastného domu.
Do svojho vnútra.

Netuším, čo napíšem.
V tejto chvíli ešte nie.

A tak stláčam kľučku a otváram dvere:
Vitaj!

♥♥♥

Dala som tomu už asi tretí názov,
stále nie som spokojná.
Takže to nechám na koniec.
Posledná sa dáva predsa čerešnička.
😃😃
Veď ešte nemám suroviny na cesto!

♥♥♥
Píšem to Tebe
A Ty vieš aj prečo
Pretože to tak má byť

♥♥♥♥♥

Zvyky a zlozvyky

A o dobrozvykoch nikto ešte asi nepísal

Zvyky to je rutina
Automat sa zapne a keď večer zaspí, tak je vypnutý

Rutina znie takmer ako ruina.
No, ďakujem, pekne ...


Občas je aj život taký
Ako zvyk

Život ako zvyk
Zvykli sme si žiť
Tak akosi zo zvyku

Do kolečka dokola
Predpísané kroky
Kto ich napísal?

Valčík alebo polka

Chcem tancovať s vetrom, 
svoj vlastný tanec v rytme zvanom Život

Tak Ťa vítam v tomto tanci
Kde tanečník a tanec splynuli
V jednom okamihu
V Jedno

Melódia a ich pohyb
Jedno sú a predsa sú dvaja

Paradox

Takže z toho vyplýva:

dosť bolo tanca osamote
...
a že mám tancovať s Tebou

Ty a Ja
My dvaja
Spolu

Náruč mám otvorenú

Hudba už znie


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára