nedeľa 9. apríla 2017

Oči Lásky

Dívajte sa očami Lásky, 
Vtedy uvidíte aj to,
Čo je skryté pod povrchom,
Krásu a svetlo,
Ktoré sú v každom z nás a vôkol nás.

Ana


Mnohokrát sa vyhovárame na nedostatok času, 
zhon, množstvo povinností a čojaviemčovšetkoešte.

Keď sa zastavíme a povieme si: "Načo sa tak ženiem?!" 
- všetko sa spomalí, a život plynie akosi krajšie a jednoduchšie.

Prosté uvedomenie seba,
spomalenie myšlienok a procesov,
ktoré mnohokrát zrýchľujeme nezmyselným zhonom.

Zhonom za zbytočnosťami,
ktoré často ani nie sú našou potrebou a želaním.

Uvedomenie si toho, že sa ženieme za čímsi,
čo nechceme, je oslobodzujúce.

Vráti nám vnútorný pokoj, harmóniu a radosť.
Radosť z bytia tu a teraz.
V tomto okamihu.

Ana

Obrázok: Internet

2 komentáre:

  1. Súhlasím so všetkým!
    Preto sa aj ja snažím venovať tomu, čo ma baví a mám radasť z maličkostí! Myslím si, že to je v hlave a fakt záleží na nás, čo uprednostňujeme :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A vieš, že som tam pôvodne písala aj o tom, že venovať sa tomu, čo nás baví :-)) a potom som to dala preč, že inokedy o tom napíšem :-)) pa a ďakujem

      Odstrániť