nedeľa 30. apríla 2017

Realita

Naša myseľ vytvára skutočnosť.
Je to geniálny projektant.



Svet vôkol nás.

Ilúzia v realite.

Skutočnosť v ilúzii.

Filmové plátno.

Tvoje.

Moje.

Naše.


Skutočne to všetko je o mne?

Ach, ty nehanebnica 😊

Pozerám film, ktorý som stvorila?
To nádherné divadlo vôkol mňa?

Je prekrásne.

Teraz v tejto chvíli je to nádhera.

No, nie vždy je to tak.

Slnko už zašlo za obzor a rumelkou zafarbilo hory.
Niekoľko oblakov nad obzorom sa ešte červená.

Možno z toho, čo videli?
Možno preto, čo počuli?

Úsmev sa rozlial po miestnosti.

Aj po mne a vo mne.

Červená nachovie a tmavne.
Tej nachovej je tam ešte dosť.

Oblaky sa už nehanbia.

Zmúdreli.
Nesú svoju múdrosť do tmy noci.

Tak je to aj s nami.

Tam, hlboko v sebe
Ukrývame poklady.

Poklady Múdrosti.

Koľko odpovedí.
Pozeráš sa na ne.

Koľko paralel nás obklopuje.
Ukazuje.
Odhaľuje.

Tak ako noc svoj šat, zahalí v múdrosti.
Ponorí nach do seba.

Hlboko, hlboko.

Hľadaj pútnik studňu, z ktorej môžeš piť.
Je tvoja.

Hľadaj tanečník.
Rytmus, v ktorom splynieš s ňou.

Nájdeš a opäť stratíš.

Tancuj!
Veď život je o tom.

Tak všetko stíchlo.
Ponorilo sa do pokoja.

Ticho.
Načúva.
Svojmu vlastnému tichu.

Naozaj som to všetko stvorila?
Kto mi odpovie?

Odpoveď je vo mne.

Ticho.

Pokojnú noc
Ana

Obrázok: Google 







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára